Najnowsze Wpisy

No juz jestem :-) Komentarze (0)
20. grudnia 2003 17:07:00
linkologia.pl spis.pl

Dawno nic tu nie skrobalam sorry :( hmmm no dzisiaj mialam fajny dzionek nawet nawet  nie widzilam tego palanta no i to jest juz duzy + a ! Sieedzilam dzisiaj z moja psiapsiola gosia i robilusmy ozdoby dal mnie na okno fajne wyszlym takie zimowe hehe !! dobra nie chce mi sie pisac papap 

dzieciak852 : :

Wyścig :-) Komentarze (1)
18. grudnia 2003 21:34:00
linkologia.pl spis.pl

Heehehhe sychajcie wiara !!! Tak  sie sklada ze ja z kuzynka tego palanta w lawce na anglou siedzie !! no i my sobie wracamy ze szkolki a ten na zajecia idzie no i my dzida za nim !!! Normalnie koles byl taki happy ze sie nim zainteresowlaysmy ze to koniec :-) a my z kinia mallysmy atka mate ze szok ten sie co 5 sekund obracal a my idziemy i sie z niego nalewamy a on nawet nie zajarzyl o co chodzi !! jaki to jest los o kurwa :):):) JAKI ZLWE :-) ej ja nie wyrobie z palanta :-)

dzieciak852 : :

Szajba bije !!! Komentarze (0)
17. grudnia 2003 14:07:00
linkologia.pl spis.pl

No mam dziasiaj dobry dzionek :-) szajba bije dzisiaj na informatyce zaczelam spiewac za co oczywiscie dosatlam opierdol i sie wszyscy ze mnie lali heheh fajna kolende spiewalam "w zlobie lezy " spoko na maxa :) No na religii tez ladnie spiewalam !!! Wczoraj wieczorekiem na ulicy lalam sie z moim kumplem wygladalam jak 7 nieszczesc przez to mial dym (on tak dla jasnosci ) bo widzilam nas razem jego laska :( ciekawe jak sie tlumaczyl ona nie rozumie ze to tylko zabawa  !!! ZLE :( no ale tak ogolnie no to ja jestem normalna mam jeszcze dzisiaj probe jak wroce to tu poskrobie papapap                                                                                                       MaLa KOFFANA MaDzIa CZYLI ja !!!

dzieciak852 : :

Palant :-)  Komentarze (2)
16. grudnia 2003 18:36:00
linkologia.pl spis.pl

Hehehe ten palant wlasnie mnie sie mnie czepia, ze obgaduje jego jakos tam kolezanke ktorej tak naprawde nie znma ! koles ma odpaly psycha mu siada! hehe palant on mylis ze ja jestem taki malym miskiem do przytulanie co wyglada jak diabel ale nie jest grozny !!! ojojoj myslisz sie kochanie moje !!! jaki to jest kretyn no i ja mam takie jazdy codziennie, a czesem jak ma naprawde dobry dzien to sie we mnie lampi jak w obrazek i se pewnie mysli "ludzie znowu ona czemu ja ??" No i weźcie pomyślcie czy on jest normany ?? jak ja mu zrobie jazde przy kumplach to sie pod ziemie zapadnie i bedzie cool na oczach calego gimnazjum juz ja cos wymysle !! heheh ja i moj wredny smiech kozaca sprawa !!

dzieciak852 : :

Wałek roku !!! Komentarze (0)
16. grudnia 2003 13:06:00
linkologia.pl spis.pl

No troszke tu bylo mentnie ale spox zaraz to sie zmieni mam dzisiaj fajny humorek a w szkole odwalalam walki roku !! Dzisiaj po raz kolejny poszly dzrzwi od sali gimnastycznej ( juz 3 ) szkoda ze to znowu moja wina :-( ogólnie jestem spostrzegana wsrod ludzi jako powalona osobka i dobrze ale no bez przesady nie lubie ladowac u dyra za kazdy gryps. no nie zaprzecze ma bardzo dobre ciasteczka i kawe i ten caly dywanik nie jest taki zly, ale bez przesady. w sali od biologii spalilam kwiatka z kumplem my sie lalismy ale co na to nauczycielka ?? no bedzie zle ja sie tam jej na oczka nie pokazuje teraz wlasnie sobie siedze i obmyslam nastepnego pala ale teraz na palanta !!! hehe

chyba sie domyslacie o kogo mi chodzi !!!

                                                                  Wielkie buzki dla kazdego przystojniaczka :P

                                                                                            MaLa

dzieciak852 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

tomek-1 | hobbes | technologiaskalski | nsblog | beznadziejna-milosc | Mailing